Start t schooljaar met SPRING

Nieuws afbeelding 10-8-2015 Voor de nieuwe Spring-vestiging op hockeyclub Alliance hebben zich de eerste leerlingen aangemeld. De bovenruimte van het clubhuis wordt komende weken ingericht om dezelfde gezellige, stimulerende huiswerk-omgeving te realiseren als op de Spring-vestiging aan de Crayenestersingel. Met uiteraard dezelfde, professionele en betrokken begeleiding. Begin september biedt Spring Leren Leren- en motivatieworkshops aan die de leerlingen een stevige basis en ondersteuning geven. Meld je kind nu aan en deze neemt straks (gratis) deel aan onze nieuwe workshops: www.springhuiswerk.nl.