Eerste zaterdagkampioenen……

Nieuws afbeelding 17-5-2015
De eerste kampioenen van dit seizoen zijn bekend.

MC8 staat ver bovenaan en is niet meer in te halen. Mooi gepresteerd meiden! Bij MC9 wordt het wellicht nog spannend, vooralsnog staan jullie bovenaan. Zet ‘m op de laatste wedstrijden.

MC2 staat weer aan kop, maar moet de laatste twee wedstrijden nog tegen de nummer twee en drie. Met coach Milou en de inzet van de meiden, hebben wij alle vertrouwen dat dit goed gaat komen!

JD3 hoeft zich met twee wedstrijden te spelen geen zorgen meer te maken. Ze zijn nu al kampioen! Voor JC2 wordt het nog spannend. Ze staan nu tweede, maar moeten ook nog tegen de koploper Mijdrecht. Succes!

MB9 eindigt op een mooie tweede plek. Ook MB5 eindigt door hun winst tegen Rood-Wit op een mooie tweede plek, net als JB4.

MA4 is in een zeer spannende derby tegen Bennebroek uiteindelijk op de eerste plek geëindigd! Gefeliciteerd dames en coaches!

Het vriendenteam van JA3 heeft het zeer ver geschopt met hun tweede plaats.

De A- en B-jeugd is inmiddels klaar met hun competitie. JA1 is op een mooie derde plaats geëindigd in de Super A. De eerste vier teams eindigden zeer dicht bij elkaar.
JB1 is in een spannende laatste eindstrijd als vijfde geëindigd in de Super B poule, maar deden zeker niet onder voor de andere teams!

MB1 heeft in de laatste wedstrijden een enorme progressie laten zien. Dit resulteerde in een 1-0 winst tegen Laren, de koploper uit de poule. Fantastisch gedaan! Uiteindelijk is MB1 als zesde in de Super B poule geëindigd.

Ook MA1 heeft het in de Super A tot het laatst spannend gehouden! Helaas eindigen ze door het verlies tegen Alecto als derde in hun poule. Alsnog een resultaat waar ze enorm trots op mogen zijn!