JA1 & JB2 spelen tegen ZA-teams

Nieuws afbeelding 25-3-2015 Op maandagavond 6 april a.s. (2e Paasdag) spelen JA1 en JB2 ieder een wedstrijd tegen de A- en B-teams van Rondebosch Boys' High School uit Kaapstad Zuid-Afrika. Beide teams van Rondebosch komen uit op het hoogste hockeyniveau in Zuid-Afrika, enkele spelers komen zelfs uit voor de nationale selecties.
Die dag (2e Paasdag) bezoeken de teams de finales van de EHL op HC Bloemendaal. Daarna zullen we samen met hen 'de finales nog eens dunnetjes overdoen.....' op onze velden. Beide wedstrijden beginnen om 19:00 uur en worden gefloten door onze beste scheidsrechters (Thijs, Stephan, Erik Jan en Peer). Na afloop zal de groepsfoto worden gemaakt en schuiven bijna '75 kerels' aan bij Robbert voor een gezamenlijke maaltijd. Het belooft een mooie avond te worden, dus kom vooral kijken en aanmoedigen !