Een mooie zaterdag !

23-3-2015 Afgelopen weekend kende weer winnaars en verliezers. Eén uitslag stak er met kop en schouders bovenuit. MB8 wist met 11-3 van Amsterdam MB5 te winnen. Beide teams zijn hekkensluiters in hun poule; er wordt dus vaak verloren, waardoor zo’n winstpartij ook wel eens prettig is. JB2 wist door hun winst tegen de Kraaien hun positie als middenmoter in de poule te verstevigen. En wederom winst voor JA3, dit vriendenteam staat bovenaan in hun poule; super jongens.
Er waren ook spannende wedstrijden die in gelijkspel eindigden; MD6, MD9, JC3 en MB6.
JA2 had een zware wedstrijd tegen koploper Athena en verloren helaas met 1-7.

Trots zijn wij op MB1. Zij hebben met 0-2 van Bully uit Oldenzaal gewonnen. En wat hebben de meiden van D1 het goed gedaan tegen Hurley (5-1)!
JD1 moest helaas net onderspit delven tegen Hurley en ook JB1 had het dit weekend zwaar. Zij verloren helaas van Huizen. Daarentegen wist MC1 gelijk te spelen tegen Huizen. Hardstikkke goed meiden!
In een spannende wedstrijd wist MA1 te winnen van HBS (2-1). En door de winst van JA1 tegen Amersfoort klimmen zij in hun poule langzaam omhoog!