Dames 2 zaalkampioen

Nieuws afbeelding 2-2-2015 Met een ruime voorsprong van 6 wedstrijdpunten op de nummer twee in de poule A, is onze Dames 2 zaalkampioen geworden in de Subtopklasse. Dit mooie resultaat behaalden ze reeds in hun één na laatste speelronde op 11 januari jl. Afgelopen zondag werden de laatste 2 wedstrijden gespeeld en gingen de Dames 2 met de promotie naar de Topklasse aan de haal. Valerie, Margriet, Violet, Sophie, Frederique, Roos, Noortje, Anne, Sophie, Rianne, Dana en Lotte van harte gefeliciteerd !
In de veldcompetitie speelt Dames 2 mee voor de topposities in de reserve 1e klasse A. Het belooft een spannende lente te worden voor dit ambitieuze én gezellige team.

Is jullie team ook op weg naar het kampioenschap in de zaal of op het veld ? Of zijn jullie gewoonweg het leukste team van Alliance ? Stuur dan je bericht (plus foto) naar [email protected]. Dan plaatsen we graag je nieuws op onze site, App en Fanpage.

Irene Tuininga

2-2-2015 @ 19:30:04 |Gefeliciteerd dames een super prestatie!!!

Frans Langeveld

20-2-2015 @ 21:39:49 |Goed hoor :)