Shake hands nationaal

Nieuws afbeelding 26-1-2015 Inmiddels weten we niet anders en beginnen we iedere wedstrijd met de "Shake Hands" groet. Met een ferme handdruk en blik in elkaars ogen, wensen we de tegenstander een prettige en sportieve wedstrijd. Begonnen als "klein" regionaal initiatief, wordt Shake Hands momenteel op alle clubs in het land gedaan op alle niveaus en leeftijden. De 2 bedenkers van het eerste uur werden vandaag tijdens de jaarlijkse KNHB Hockeycongres terecht uitgebreid in de bloemen gezet en bedankt. Erik Jan Verhulst was een van hen en daar zijn wij als club ongelofelijk trots op! Prachtig dat jouw initiatief zo'n groots vervolg heeft gekregen.

Marije Vermeulen

27-1-2015 @ 14:40:30 |Wat ontzettend leuk! Dik verdiend. Van harte proficiat. Het is iedere keer weer een leuk gezicht, Shake Hands. Dankjewel Erik Jan!

Herre Kleuver

27-1-2015 @ 21:28:44 |Mooi EJ dat jouw (mede)iniatief zo enorm wordt gedragen en gewaardeerd!

Hans Roerink

28-1-2015 @ 18:08:13 |Trots!

Constant Thoolen

30-1-2015 @ 00:21:59 |Super initiatief, dat sterk bijdraagt aan de prettige sfeer waarin hockeywedstrijden gespeeld worden! Dank je wel, en terecht dat je in het zonnetje bent gezet!

Fred Blank

1-2-2015 @ 15:28:49 |n Goed idee is goud waard. Dat blijkt maar weer eens. Proficiat.