Mijn Alliance - nu nog beter ... en mooier

Nieuws afbeelding 23-1-2015 In de afgelopen maanden hebben wij onze omgeving "Mijn Alliance" (achter de GROENE login-button) geheel vernieuwd en uitgebreid. Dit doen wij natuurlijk niet alleen, maar in heel nauwe samenwerking met de bouwers van LISA (ons eigen clubsysteem). Meer dan 300 hockeyverenigingen in Nederland gebruiken LISA als basis voor hun clubomgeving. Alliance is als jaren vaste gebruiker van LISA en helpt waar mogelijk met de (mede)ontwikkeling.

Nieuw in "Mijn Alliance":
  • Vernieuwde persoonlijke startpagina - alle actualiteit in 1 oogopslag te zien
  • Oefenwedstrijdenmodule: zet zelf, als ondersteuner, een verzoek voor een oefenwedstrijd uit en laat hockeyend Nederland hierop reageren
  • Mogelijkheid om teamnieuws aan te maken en hierop te reageren
  • Meer inzicht in alle activeiten van je gehele familie !
  • Onze eigen Hockey-Marktplaats :"Vraag en aanbod voor leden"
  • ... En nog veel veel meer ...(als je inlogt op Mijn Alliance kan je onderin via de knop 'Laatste updates' alle updates zien)
Maar er kon al heel veel:
  • Alle teamfunctionaliteiten via 1 omgeving
  • Integratie met de mobiele app
  • Persoonlijke (familie)agenda
  • Alle teamfuncties zoals presentie, taken, bierpot, verslagen, e-mailen, documenten gemakkelijk uit te voeren.
  • Uitslagen, wedstrijden en standen van alle teams
  • Vernieuwde TIPS
  • Zelf inplannen op fluit- en bardiensten
  • Facturen bekijken door leden
Ga snel naar INLOGGEN en bekijk alle mogelijkheden voor je eigen team. Niets is handiger dan Mijn Alliance en onze eigen Alliance App !