Hoezo Winterstop?

Nieuws afbeelding 10-1-2015 Terwijl in de zaal nog druk wordt gestreden door vele teams van Alliance, wordt vandaag weer gestart met de MidWinterCompetitie. Bij windkracht 8 stonden de eerste teams vandaag al weer op t veld voor hun wedstrijdjes."Wind tegen" & "wind mee" zorgden voor leuke wedstrijden op onze velden en voor nog veel meer kijkplezier bij alle ouders. Soms 'waaide de bal zomaar de goal in....". In de MWC spelen vele teams van Alliance tegen teams uit Midden-Nederland en Zuid-Holland. Leuk om ook eens "andere shirts" uit andere districten te ontmoeten en de krachten te meten in de MWC_InterDistrictsCompetitie. Wij wensen alle teams heel veel plezier in de zaal en op 't veld.