Gezocht: coördinator vrijwilligersbank

Nieuws afbeelding 27-10-2014
Wil je ook wat doen voor de club maar heb je niet al teveel tijd en wil je het liefst vanuit huis wat kunnen doen? Dan is de vrijwilligerscommissie misschien wel iets voor jou.

De vrijwilligerscommissie helpt de overige commissies van de club.

Omdat de samenstelling van commissies wisselt, ontstaan regelmatig vacatures die op tijd moeten worden ingevuld om het voor iedereen leuk te houden. De commissies worden daarin bijgestaan door de vrijwilligerscommissie.

Alle ouders en leden hebben bij de inschrijving als lid aangegeven wat zij kunnen en willen doen voor onze club. Dit Alliance-vrijwilligersbestand moet worden beheerd, vacatures en wensen en capaciteiten moeten met elkaar in overeenstemming worden gebracht en de kandidaten moeten worden benaderd.

Ben je een enthousiast persoon die het leuk vindt mensen te verbinden, meld je dan nu aan als coördinator vrijwilligersbank!

Je kunt al het werk vanuit thuis doen. De tijdsbesteding varieert omdat het afhankelijk is van het verloop binnen de commissies.

Wil je meer informatie of lijkt het je leuk om de vrijwilligerscommissie op te pakken? Neem dan contact op met Barbara van Leeuwen  [email protected]