Wat een feest.....

Nieuws afbeelding 22-5-2014 Afgelopen zondag vond de derby plaats tussen Alliance Heren 1 en Bennebroek Heren 1. Geholpen door zonovergoten weer is het een feest geworden waar we nog lang over zullen napraten.
Door de wedstrijdorganisatie waren de andere senioren- en veteranenwedstrijden dicht tegen de wedstrijd van H1 geplaatst, zodat het vanaf 14.00 een gezellige drukte rond het clubhuis. Al vroeg had barmanager Robbert de BBQ aangestoken en klonk er zomerse muziek uit de boxen van de ingehuurde DJ's.
Voor Bennebroek stond er heel wat op het spel, daar zij bij een overwinning uitzicht zouden behouden op een plek in de playoffs. Bijna 300 Bennebroekers kwamen hun team op deze mooie zondag aanmoedigen, wat voor volle zijlijnen zorden.
In een spannende maar zeer sportieve wedstrijd won Bennebroek met 1-2.
Na de wedstrijd bleven nog velen zich laven aan de namiddag- en avondzon.
Onder het genot van een drankje en een hapje en natuurlijk de burgers en saté van Robbert, was het nog heel lang heel gezellig rond ons clubhuis.
Complimenten aan de Heren 1 die zich uitstekende gastheren toonden voor al het toegestroomde publiek! Dank aan Ineke, Fred, Heren 3 en Ewoud Endlich voor de barbezetting (het was echt de drukste dag van het jaar!!).
Dank aan Heren 1 en publiek van Bennebroek voor hun vrolijkheid en sportiviteit.
En last but not least dank aan de crew van deze dag Saskia, Bernard en Robbert voor de vlekkeloze organisatie.

Klaas van Veen
Bestuurslid senioren