Komend weekend Alliance-top in actie

Nieuws afbeelding 15-10-2012 Voor de meeste teams is het een vrij weekend maar voor MA1, JB1 en MB1 staan nog belangrijke wedstrijden op het programma. MA1 speelt om een plek in de IDC, JB1 gaat voor Super B (voorheen IDC) en MB1 gaat zelfs voor Landelijk. Ook onze districtsspelers moeten aan de bak. Zaterdag staat de eerste DOD van dit seizoen op de agenda. Charlotte Ortolo (MC), Pien Domhoff (MB) en Deborah Wolleswinkel (MB) gaan zaterdag laten zien wat ze kunnen tegen de top van andere Districten. Kom onze teams aanmoedigen! Neem vrienden en familie mee en steun onze toppers op weg naar de hoogste poules van Nederland!

Zaterdag 20 oktober
wedstrijd tijd locatie veld