Alliance Slotdag 2012!

Nieuws afbeelding 19-6-2012 Beste Supporters, ouders en allen die Alliance een warm hart toedragen, Wat een schitterende dag de Alliance Slotdag 2012 Iedereen die erbij was om er een succes van te maken door te helpen organiseren, hand- en spandiensten te verrichten, of juist door er te ZIJN: hartelijk dank!

In het bijzonder dank aan alle kids die zo enthousiast deelnamen aan de clinic, Dames 1 die een clinic voor in totaal 300 kinderen verzorgden, Heren 1 met een superleuke middagclinic en hulp bij de BBQ, de medische commissie die de EHBO-post bemande en hier en daar een pleister plakte, een knietjes ijste of traantjes droogde, de AHA die de kampioenen van medailles voorzag, papa's en mama's die hun kids belangstellend volgden en aanmoedigden, ereleden die zoals altijd present waren en ons met hun bezoek vereerden, de LISA-commissie die de play offs en de slotdag enthousiast communiceerde, Milou Schoone die de clinic zo goed heeft opgezet en gecoördineerd, Mathieu Kronenberg die weer voor geweldige foto's heeft gezorgd (zie foto hoek ), onze hoofdsponsor ABN.AMRO die weer voor een paar jaar bijtekende en de hele dag aanwezig was met personeel om informatie te verstrekken, rekeningen opende daarbij Teun de Nooijer sticks uitdeelde, alle andere sponsoren van Alliance en Dames 1 die ons het hele jaar door steunen en op deze mooie dag belangstelling toonden, oud-Dames 1 die samen met onze nieuwe overgangsklassers een mooie wedstrijd speelden en er weer WAREN!!! (blijven jullie ...?), Maurice zoals altijd van de partij, Lodewijk en Ewout...eigenlijk bedankt voor het HELE jaar, wat zouden we zonder jullie moeten?, de mensen achter bar die 300 slush en 200 broodjes in noodtempo verzorgden, voorzitter Erik Jan -altijd een goed verhaal- die samen met Klaas weer even een clublied met voor het moment aangepaste tekst uit de mouw schudden, Anna van Veen voor het verzorgen van de mooie bloemen maar eigenlijk nog meer voor de onvoorstelbaar vele dingen die je gewoon doet voor Alliance, Monique Hoes die tot de avond voor de clinic alle nieuwe leden aanmeldde zodat iedereen mee kon doen, evenementencommissie: meiden jullie zijn er altijd om iets leuks te bedenken en de handen uit de mouwen te steken....TOP! Bob Dorhout Mees en Thijs Evers, onze eigen geweldige scheidsen, Floris Koopman assistent van Kim die tijdens de wedstrijd de honneurs waarnam en Tamara Fischerova nog één keer hielp hockeyen, Johan van Streun -mogen we jouw stem aankomende jaar nog een paar keer lenen?- even terug als manager.... Speaking of which: Jo en Lobke van Dames 1 bedankt voor het supermooie filmpje dat jullie vertoonden....wat een jaar hebben we meegemaakt. Hoe ongelofelijk leuk kan een team zijn, ook buiten het veld!

Als ik op de verzendknop druk weet ik....."ik ben vergeten die, die, die en die....te bedanken....." waarvoor bij voorbaat excuus en alsnog bedankt!!

Stiekem verheug ik me al op de opening van het nieuwe seizoen, dan gaan we weer wat leuks doen!

Allemaal een heerlijke zomer gewenst!
Marije Kronenberg-Vermeulen
namens bestuur, evenementen en Dames 1