MHC Alliance kleding - bepaalde maten tijdelijk niet voorradig bij Intersport

Nieuws afbeelding 16-9-2024
We hebben al veel teams op de club in de nieuwe shirts van The Indian Marahadja zien spelen. De door velen gewenste zwart-wit geblokte verdeling op de rug is weer terug!

Helaas heeft nog niet iedereen het thuisshirt kunnen ophalen. Een aantal maten is namelijk niet meer voorradig. Daarnaast is er een landelijk tekort aan The Indian Maharadja kleding waardoor ook andere artikelen tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Wij vinden dit heel vervelend en hebben Intersport Twinsport gevraagd naar de status van de voorraden met dit als huidige situatie:
  • shirts kids: alle maten beschikbaar;
  • shirts dames: geen XS/S/M. Deze worden 2e helft oktober verwacht;
  • shirts heren: beperkt S, wordt 2e helft oktober verwacht.

De actie met de QR code / lidnummer loopt tot een aantal weken nadat de nieuwe voorraad aan (uitverkochte) shirts weer in de winkel ligt. Dat geldt ook voor de combi deal met rokje/broekje en sokken.

In de e-mail over incasso van de ledenbijdrage aan de wedstrijdshirts staat een datum van 30 september. Hoogstwaarschijnlijk moeten we geduld hebben tot na die datum en blijft de actie dus ook na die datum geldig.

Zodra we nieuwe informatie hebben, zullen we dit communiceren.

Met vriendelijke groet,