The Indian Maharadja nieuwe kledingsponsor MHC Alliance

Nieuws afbeelding 16-7-2024
We zijn erg verheugd over ons nieuwe sponsorcontract met The Indian Maharadja / Intersport Twinsport. Komend seizoen spelen we in de nieuwe The Indian Maharadja shirts met het nieuwe logo. De door velen gewenste zwart-wit geblokte verdeling op de rug komt terug! Dit wordt dan ook het nieuwe officiƫle thuisshirt van Alliance. En voor de Dierentuin zijn er ook nieuwe shirts gemaakt. De Alliance kleding is te koop bij Intersport Twinsport in Cruquius en Haarlem.

Nieuw thuis shirt voor iedereen
Uitgezonderd Dierentuin leden, zij ontvangen een aparte mail over de kleding.
We moeten als club ervoor zorgen dat iedereen in het nieuwe shirt speelt. Enerzijds omdat we een nieuwe kledingsponsor hebben, anderzijds omdat het shirt gewijzigd is en het oude shirt dus niet meer ons officiƫle tenue is.

Vanaf donderdag 15 augustus ligt het nieuwe shirt in de winkel! Je kunt je dan melden bij een speciale balie in de winkel in Cruquius met je gegevens van Alliance. Je ontvangt nog een e-mail met specifieke informatie over de afhaalprocedure.

Ledenvoordeel
  • Eenmalig is een nieuw wedstrijdshirt verkrijgbaar voor 50% van de winkelprijs en hiervoor wordt eenmalig een incasso gedaan in augustus.
  • In overleg met The Indian Maharadja en Intersport Twinsport is besloten dat deze € 20 volledig ten goede komt aan Alliance, waarvan een deel wordt gebruikt voor het aanvullen van keepersmaterialen.
  • Bij het ophalen van het thuisshirt krijg je bij de aanschaf van een broekje of rokje plus kousen een korting van 30%. Deze aanbieding geldt bij gebruik van de Intersport VIP app tot en met 15 september. Meer info volgt.
  • Met de Intersport Twinsport app krijgen leden
    • 20% korting op de The Indian Maharadja kleding adviesprijs
    • 2,5% korting op alle overige producten die je koopt bij Intersport Twinsport
    • en spaart voor Alliance een extra 2,5% van al je aankopen!

Over de werking van bovenstaande en de app volgt meer informatie in een apart bericht.

Alliance kleding
Bij Intersport Twinsport in Cruquius zal een hoek van de winkel worden ingericht met Alliance kleding:
  • Alliance tenue
  • Uitshirt - een nieuw rood uitshirt van The Indian Maharadja
  • Clubkleding, oa.:
    • zwart trainingsjack Jaipur Performance Jacket
    • zwarte trainingsbroek Jaipur Performance Pant
    • witte hoody Kota Classic
  • Keepersshirt - de kleur van het nieuwe thuisshirt voor de keepers is zwart met korte mouw, het uitshirt voor keepers is kobaltblauw met korte mouw

Bij Intersport Twinsport Haarlem is een beperkte collectie beschikbaar.

Wat kan ik doen met oude kleding?
Op de club staat in de hal een innamepunt waar je je oude tenue kan inleveren. Een selectie hiervan gaat naar hockeyteams in Sri Lanka. De rest wordt verantwoord en circulair verwerkt.

Nieuwe outfit keepers
Last but definitely not least; The Indian Maharadja heeft aangeboden om (nagenoeg) al onze keepersmaterialen te vervangen!

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe sponsor en we zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe samenwerking ons als club veel moois gaat brengen.

Voor verdere informatie, klik op onderstaande links of mail naar [email protected]:
We spreken onze dank uit aan Wouter Hulst (sponsorcommissie), Sander Vonk (materiaalcommissie), Eefje Witvoet (kleding) en Bart Smulders (operationeel) en alle anderen die zich enorm hebben ingespannen om deze samenwerking mogelijk te maken.

Hartelijke groeten,

Het bestuur,