Alli Talent Herfstvakantie

zondag 23 oktober 2022   |   10:00 - 13:00   |   Clubhuis,Velden Alliance
In de herfstvakantie op zaterdag 22 en zondag 23 oktober zijn er weer twee Alli Talent kampen in de ochtend. Deze leuke ochtenden worden begeleid door dames en heren uit de eerste teams en zij willen jou graag nieuwe tips en tricks leren.

Tijdens de ochtend gaan we aan de slag op het veld met verschillende hockeyoefeningen. Naast trainen spelen we ook andere spelletjes spelen. Tussendoor nemen we de tijd voor een koek- en drinkpauze.

De oefeningen zijn per categorie aangepast dus voor iedereen wordt het een leerzame ochtend. Bij slecht weer hebben we een alternatief programma en gaat het kamp gewoon door. Neem altijd voor de zekerheid droge/extra kleding mee.

Je kunt je inschrijven voor één ochtend of voor beide ochtenden. Wil je beide ochtenden meedoen dan moet je je voor de ochtenden apart inschrijven (dus twee keer).

Wanneer: zaterdag 22 en/of zondag 23 oktober
Wie: Dierentuin, jongens en meisjes onder 8, onder 9 en onder 10- teams
Hoe laat: 10.00 - 13.00 uur (aanmelden vanaf 09.30 uur)
Hoeveel: 20 euro per ochtend (incl. snacks en drinken)

De inschrijvingen voor het kamp zijn vanaf vandaag geopend. Mocht je vragen hebben over de inschrijving of mocht het niet lukken, dan kun je een mail sturen naar [email protected].

Hoe schrijf je je in?
Via de website:
- Log in via www.mhc-alliance.nl met jouw inlognaam en wachtwoord.
- Bij Club / Evenementen kies je het Alli Talent kamp (zaterdag en/of zondag)
- Je betaalt dan meteen via iDeal.
Via de app:
- Via menu ...Meer / Evenementen
- Bij Club / Evenementen kies je het Alli Talent kamp (zaterdag en/of zondag)
- Je betaalt dan meteen via iDeal.