Nummers drukken op de nieuwe Alliance shirts

Op deze pagina vind je meer informatie over de nummering van de Alliance shirts.

Wanneer is een rugnummer verplicht?

Als je team is ingedeeld in een poule die door bondsscheidsrechters wordt gefloten dan zijn rugnummers verplicht (dit kun je vragen aan je coach). Alle andere teams zijn niet verplicht om nummers te voeren maar dat mag natuurlijk wel!

Welke rugnummers kunnen we gebruiken?

Voor de selectie- en opledingsteams zijn hiervoor aparte afspraken, de andere teams mogen alle nummers gebruiken.

Rugnummers selectie- en opleidingsteams

Voor de selectie- en opleidingsteams zijn er regels voor de nummering van de shirts:

• selectieteams hebben nummer reeks 1-18
  • keeper krijgt nummer 1
  • eerstejaars hebben de oneven nummers (seizoen 24/25)
  • tweedejaars hebben de even nummers (seizoen 24/25)

Op deze manier is bij de doorstroming volgend seizoen de minste kans op dubbele nummers.

Let op bij nummering teamleden die (volgend seizoen) meedraaien in de eerste teams!

Er zijn teamleden van de opleidingsteams die een volgend seizoen (weer) aansluiten bij een selectieteam. Houd hierbij rekening met de nummering, de selectieteams gebruiken tot en met nummer 18.

Waar laat ik de nummers drukken?

De nummers worden gedrukt bij onze vaste partner:

VS Printing, Crommelinbaan 37, 2142 EX Cruquius

E-mail adres: [email protected]

Telefoon nr: 023 201 4010

Mobiel nr: 06 4286 3444

Contactpersoon is Casper van Maanen.

Waar moet ik op letten?

• ieder teamlid haalt het eigen shirt op bij Intersport Twinsport
  • de shirts worden verzameld en met een lijst met maten en nummers naar VS Printing gebracht
  • gebruik het shirt nog niet en was het niet zodat de bedrukking goed blijft zitten!

Wat mag ik nog meer op het wedstrijdshirt (thuis en uit) drukken?

• de wens van het bestuur is om geen namen te drukken op de wedstrijdshirts

• naam speler op de achterzijde
  • sponsor op de voorzijde

Mag het nummer ook op andere kleding?

De officiƫle Alliance nummers kunnen op alle The Indian Maharadja kleding van de Alliance Clubcollectie. Klik hier voor een overzicht.

Is er nog meer informatie over het bedrukken van Alliance kleding?

Voor verdere informatie, klik op onderstaande links of mail naar [email protected]: