Toernooien en clinics

Hockeytoernooien, clinics en kampen Combineer spel, competitie en fun!

Hockeytoernooien op Alliance

Alliance organiseert een aantal toernooien gedurende het jaar.

Zie de kalender voor de data.

• Route66 - Trimmers open begin september
  • Oliebollentoernooi - Zaalhockey jeugdtoernooi open, 2e week kerstvakantie
  • Kaatje Bitterberg toernooi - voor Alliance familie en vrienden, meestal 1e Pinksterdag
  • Beach Bam toernooi - O12/O14 open in juni, combinatie met KNHB Jongste Jeugd Slotdag

Hockeytoernooien op andere verenigingen

Er worden door veel hockeyverenigingen toernooien georganiseerd. Deze staan in de Alliance app via menu ...Meer.

Je kan toernooien ook vinden op de toernooienwebsite van Hockey.nl.

Doe je met een Alliance team mee aan een toernooi dan wensen we je veel succes en plezier. Wees je ervan bewust dat je Alliance vertegenwoordigt op sportief gebied en op sociaal gebied en dit dus doet volgens de normen en waarden van onze vereniging.

Clinics

Voor de Jongste Jeugd en O12 organiseren we in de schoolvakanties clinics genaamd Alli Talent. Dit is meestal een dagdeel met leuke hockey spelvormen op het veld (of zaal) en soms ook in het Groenendaalse bos. Met een snack en drinken of lunch.

Alliance werkt samen met partner Gameintelligence voor spelers die hun passie voor hockey meer aandacht willen geven buiten de reguliere trainingen en wedstrijden. In het najaar en voorjaar kan je op Alliance meedoen aan veldtrainingen op zondagmiddag. Voor meer info ga je naar de website van Gameintelligence

Hockeykampen

Alliance werkt samen met partner Sportways die hockey dagkampen organiseert op Alliance (en op andere verenigingen) in de schoolvakanties.

Meer info vind je op de website van Sportways.