Bitjes & Nopjes

Spelenderwijs kennismaken met hockey & voetbal? Doe mee met Bitjes & Nopjes.

Wat is Bitjes & Nopjes?
Bitjes & Nopjes is een samenwerking tussen hockeyclub MHC Alliance en voetbalclub RCH. Het is een leuk en stimulerend sport- en spelprogramma voor kinderen van 4 & 5 jaar. Onder begeleiding van een professionele sportinstructeur van SportFever leren de kinderen op een speelse manier de beginselen van sport en bewegen, en technieken van voetbal en hockey. De kinderen krijgen een mooi Bitjes & Nopjes-T-shirt, na elke les limonade en aan het einde een echt certificaat!

Wanneer kan mijn kind meedoen?
Het volgende blok voor Bitjes & Nopjes start begin september en bevat 10 lessen. Deze duren 45 minuten en daarna drinken de kinderen limonade bij RCH. De lessen worden gegeven op woensdag van

• 16.00 - 17.00

(mits er voldoende inschrijvingen zijn).

* Je kan al inschrijven voor de start in september *
- de data volgen tzt -

Op het inschrijfformulier kiest u een voorkeurstijdstip, zonder tegenbericht is dit het tijdstip waarvoor je kind wordt ingedeeld. Dit is dan in principe het vaste tijdstip voor alle 10 lessen.

Hoe kan ik inschrijven en wat zijn de kosten?
Je kan je hieronder inschrijven.
Deelname aan Bitjes & Nopjes kost €100 voor 10 lessen.

Meer weten?
Wil je meer weten? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Informatie over de verwerking van persoonsgegevens lees je in onze privacyverklaring.