Arbitrage

Week van de Scheidsrechter van 5 - 13 oktober

Nieuws afbeelding 9-10-2024
Week van de Scheidsrechter 2024

Van zaterdag 5 oktober tot en met zondag 13 oktober vieren we de Week van de Scheidsrechter. Onze scheidsrechters zorgen ervoor dat onze kinderen elke week met plezier kunnen sporten en hun wedstrijden kunnen spelen. Zonder scheidsrechters, geen wedstrijden! Daarom zijn ze zo belangrijk. Ze staan er vrijwillig, met liefde voor de sport en voor het plezier van de kinderen.

#scheidsbedankt
Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober zetten we onze scheidsrechters bij Alliance extra in het zonnetje. Ze krijgen een kleine attentie, samen met koffie en iets lekkers van de barcommissie, als blijk van onze waardering. Scheidsrechters kunnen dit ophalen bij de wedstrijdtafel of op zondag direct bij de bar.

Zin om te helpen?
Lijkt het jou ook leuk om betrokken te zijn bij de wedstrijden van je kind en onze club? We zoeken altijd enthousiaste ouders die willen helpen als vrijwilliger bij de arbitrage of zelfs een opleiding willen volgen als scheidsrechter. Het is een mooie kans om bij te dragen aan het spelplezier en de sportieve sfeer op en rond het veld. Doe mee en maak het verschil!

KNHB Win-actie social media
Hoe zet jij jouw scheidsrechter in het zonnetje? Laat het de KNHB weten op Instagram en tag via Team Fluit (@team_fluit). Hiermee maak je kans op kaarten voor de FIH Pro League eind november/begin december!

Met groet,
Arbitrage Commissie | MHC Alliance