Herfstclinic Dames 1 voor Dierentuin t/m O12 op zat 26 okt - nu inschrijven!

Nieuws afbeelding 7-10-2024 Hockey jij in de Dierentuin, O8, O9, O10 of O12? En lijkt het jou leuk een hele dag te trainen met de meiden van Dames 1? Op zaterdag 26 oktober organiseren wij de Dames 1 Herfst Clinic!

Leer scoren van de spitsen van Dames 1 of verdedigen als de achterste linie. De dag is inclusief lunch en je kan ook een vriendje of vriendinnetje meenemen van een andere club!

Wil je hierbij zijn? Schrijf je dan nu in voor deze dag! De inschrijvingen zijn nu geopend.

Wanneer:
zaterdag 26 oktober
Wie:
Dierentuin, O8, O9, O10, O12 + introducees in deze leeftijdscategorieën
Tijd:
09:00 – 15:00 uur
Kosten:
35 euro (incl. lunch)

Hoe schrijf je je in als lid?
  • Log in via de app of op www.mhc-alliance.nl met de inlognaam en wachtwoord van degene die gaat deelnemen.
    (als je in de app als ouder bent ingelogd met meerdere familieleden, zie je alleen evenementen voor jezelf en zal je voor je kinderen op de website moeten inloggen - of in de app met de gegevens van de deelnemer)
  • Bij Evenementen kies je Herfstclinic Dames1
    (app: ...Meer/Evenementen, website achter login: Club/Evenementen)
  • Kies of je een introducee mee wilt nemen (max. 1 introducee)
  • Reken af via iDeal, je hebt dan meteen betaald - ook voor je introducee.

Hoe schrijf je je in als introducee?
  • Dit kan via de inschrijving van jouw vriendje of vriendinnetje dat lid is.

Heb je vragen over de inschrijving of lukt het niet om in te schrijven, dan kun je een e-mail sturen naar  [email protected] .