Zaterdag 21 september is het O16/O18 feest - schrijf je nu in!

Nieuws afbeelding 6-9-2024
Op zaterdag 21 september is er na het grote succes van vorig jaar weer een 'AB-feest'. Ook dit jaar zorgt het jeugdbestuur voor een knallende avond met aanwezigheid van Young Dylan, bekend van o.a. de hit Bonus!

De kaarten gaan natuurlijk weer hard dus wacht niet te lang met het scoren van jouw kaartjes. Op=Op

Wanneer:
zaterdag 21 september
Wie:
O16 en O18
Tijd:
20.30 - 01.00 uur (21.15 deur dicht)
Dress code:
Foute Kakker
Kosten:
12,50 euro (introducee 15,00)

Hoe schrijf je je in als lid?
  • Log in via de app of op www.mhc-alliance.nl met de inlognaam en wachtwoord van degene die gaat deelnemen.
    (als je in de app als ouder bent ingelogd met meerdere familieleden, zie je alleen evenementen voor jezelf en zal je voor je kinderen op de website moeten inloggen - of in de app met de gegevens van de deelnemer)
  • Bij Evenementen kies je het Alli Talent kamp
    (app: ...Meer/Evenementen, website achter login: Club/Evenementen)
  • Kies of je een introducee mee wilt nemen (max. 2 introducees)
  • Reken af via iDeal, je hebt dan meteen betaald - ook voor je introducee.

Hoe schrijf je je in als introducee?
  • Dit kan alleen via een inschrijving van jouw vriendje of vriendinnetje dat lid is.

Wanneer kan ik de kaarten op Alliance ophalen?
  • dinsdag 17 september van 18.00 uur - 20.00 uur
  • woensdag 18 september van 18.00 uur - 20.00 uur

Heb je vragen over de inschrijving of lukt het niet om in te schrijven, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected].
Voor overige vragen kan je ook mailen of het jeugdbestuur een dm sturen via hun instagram account.

Bij hoge geluidsniveaus is het slim om oordoppen te gebruiken. Zo hoor je de muziek goed, kun je nog steeds communiceren met je medebezoekers én bescherm je je gehoor. MHC Alliance vindt een veilige omgeving belangrijk. Op en naast het veld. We vinden het dus ook onze verantwoordelijkheid om je te wijzen op mogelijke effecten van hoge geluidsniveaus tijdens evenementen. Om schade te voorkomen is het aan te raden om oordoppen te gebruiken.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.