Hockey & Trainingen

MHC Alliance Play opleiding voor jeugdteam coaches op 18 sept en 2 okt

Nieuws afbeelding 4-9-2024
We starten het hockeyseizoen met een opleiding speciaal voor alle trainers/coaches binnen de jeugdafdeling. Na de succesvolle opleiding vorig seizoen organiseren we ook dit seizoen een editie van de MHC Alliance Play opleiding voor jeugdteam coaches van onze club!

Vorig seizoen niet mee gedaan? Meld je dan snel aan voor dit nieuwe seizoen.
De cursus bestaat uit twee bijeenkomsten en wordt georganiseerd op:
  • woensdag 18 september 19.00 - 22.00 uur
  • woensdag 2 oktober 19.00 - 22.00 uur

Wat en voor wie is de MHC Alliance Play Opleiding?
Coach en/of train je dit seizoen voor het eerst een team op Alliance? Of heb je überhaupt nog geen ervaring in het begeleiden van een (jeugd)team? Of begeleid je al wel meerdere seizoenen een team op Alliance, maar wil jij je hierin verder ontwikkelen? Geef je dan op voor de opleiding. Deze opleiding van 2 bijeenkomsten is speciaal voor coaches én trainers die starten met het begeleiden van een team op de club. Laat je inspireren door succesvolle voorbeelden uit de sport. En deel je ervaringen met medecursisten van jouw niveau.

Aanmelden
Let op: we hebben maximaal 20 plekken. Gezien het enthousiasme het voorgaande seizoen verwachten we dat deze plekken snel gevuld zijn. Meld je dus snel aan!

Klik hier voor het aanmeldformulier en geef je op voor de opleiding!

Meer weten? Mail je vragen naar [email protected].

Met sportieve groet,
Marco Neuvel