Bestuurstafel

Beoogd secretaris: Yvonne Oudejans

Nieuws afbeelding 4-9-2024  Zoals al eerder aangekondigd heeft het bestuur twee nieuwe bestuursleden gevonden. Marie-Claire Leijten gaat zich richten op de Senioren en Yvonne Oudejans zal Janine Bauer opvolgen als secretaris.

Conform de statuten worden nieuwe bestuursleden voorgesteld vóór de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering (ALV) van Alliance.

Yvonne Oudejans

Graag stel ik me aan jullie voor als (beoogd) nieuw bestuurslid van de club. Mijn naam is Yvonne Oudejans, ik ben getrouwd en woon in Zandvoort samen met mijn man en onze drie kinderen. Ik werk parttime in de buitendienst en ben actief betrokken bij de sportieve activiteiten van onze kinderen.

Onze zoon speelt bij Alliance in JO18, terwijl onze twee dochters hockeyen bij hockeyclub Zandvoort, waar ik zelf ook bij de trimmers speel. Bij Zandvoort ben ik jarenlang een actieve vrijwilliger geweest, waaronder bijna zeven jaar als secretaris van de Technische Commissie.

Nu onze zoon voor het derde jaar lid is bij Alliance, wil ik graag mijn steentje bijdragen aan het bestuur van de club in de rol van secretaris. We zijn als gezin trouwe supporters van onze zoon en mijn man was vorig jaar teammanager van zijn team. Ik kijk ernaar uit om langs de lijn met velen van jullie kennis te maken en samen te werken aan een mooie toekomst voor onze club!

Met sportieve groet,
Yvonne Oudejans