Openingsdag groot succes!

Nieuws afbeelding 2-9-2024
Afgelopen zaterdag vond de traditionele openingsdag van Alliance plaats als officiële start van het nieuwe hockeyseizoen. Met prachtig weer en een fantastische opkomst was het een dag bomvol enthousiasme. En heel veel 'van links naar rechts'...

Al vroeg in de ochtend verzamelden de eerste deelnemers en vrijwilligers zich, want de dag begon om 9.30 uur met de jongste spelertjes van de Dierentuin, die hun hockeyvaardigheden lieten zien onder toeziend oog van trotse ouders. Gedurende de dag volgden de verschillende leeftijdscategorieën elkaar op, van de O8 tot en met de O18, waarbij elk team zich vol energie presenteerde. Hoogtepunten van de dag waren onder meer de wedstrijden onder leiding van Heren 1 en Dames 1.

Naast het sportieve programma was er voor de ouders en verzorgers volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten in de bovenzaal, waar zij ook werden geïnformeerd over het komende hockeyseizoen. De informele sfeer zorgde ervoor dat er veel nieuwe contacten werden gelegd en vakantieverhalen werden uitgewisseld.

Een fantastische start van het seizoen, waarbij het enthousiasme en de betrokkenheid van zowel de leden als vrijwilligers duidelijk voelbaar was.

Alliance is klaar voor een geweldig hockeyseizoen!