Hockey & Trainingen

JO14-1 speelt finale op sterk bezet internationaal C-toernooi!

Nieuws afbeelding 22-5-2024
JO14-1 speelde afgelopen Pinksterweekend het 2-daagse 47e Internationale C-Toernooi georganiseerd door Union Hockey Nijmegen.

Na 5 spannende poule wedstrijden, 1 enkelblessure, 3 uur slaap en strafballen tegen thuisclub Union in de halve finale, speelde ons team op 1e Pinksterdag de finale. Wow!
Na een orkaan van 9! niet benutte strafcorners van het Ierse Monkey Town Boys volgden shoot-outs. In de stromende regen volgden missers en doelpunten elkaar op. Uiteindelijk hadden de Ieren het geluk aan hun zijde en wonnen het toernooi.
Monkstown HC uit Dublin is één van de oudste (1894) en grootste hockeyclubs in Ierland, met meer dan 1.000 leden.

Met deze ervaring op zak gaat Alliance JO14-01 de laatste competitiewedstrijden tegemoet waarbij ze het behalen van de eerste plek nog in eigen hand hebben!

Trotse managers
Bas en Frans

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.