Hockey & Trainingen

Supercoaches leiden JO16-3 de weg!

Nieuws afbeelding 20-4-2024 Tijdens de thuiswedstrijd tegen Hisalis JO16-2 zaterdag worden de spelers van JO16-3 gecoacht door supercoaches (spelers uit Alliance Heren 1) Bram Endlich en Jonathan van Daalen.

Na de tactische bespreking met veel tips en tricks volgt een spannende wedstrijd tegen het team uit Lisse. De uitwedstrijd tegen dit team werd op 9 maart verloren met 3-1; er viel dus wel het een en ander recht te zetten.

Na een aanvankelijke 3-1 voorsprong van Alliance komt Hisalis terug tot 3-3 en rest er nog een laatste spannend kwart. De jongens vechten als leeuwen en weten een paar minuten voor het laatste fluitsignaal de winner te scoren.

Een prachtig resultaat en een mooie opsteker! Supercoaches Bram en Jonathan bedankt!

JO16-3
(Kai, Diederik, Filip, Thies, Lucas R, Morris, Mees, Yanick, Thijn, Joe, Lucas K, Zef, Moos, Alexandre, Olivier)

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.