Bestuurstafel

Opzeggen voor het seizoen 2024-2025? Doe het voor 1 mei.

Nieuws afbeelding 11-4-2024
We willen natuurlijk heel graag dat onze leden zo lang mogelijk lid blijven van onze club! We realiseren ook ons dat er redenen kunnen zijn waarom je wilt of moet opzeggen. Zoals ieder jaar herinneren we onze leden eraan dat er voor het opzeggen een deadline is.

Wil je jouw lidmaatschap bij Alliance opzeggen voor het komende seizoen 2024-2025, hou dan rekening met:
1. Opzeggen moet voor 1 mei 2024
2. Je kunt uitsluitend opzeggen via ons digitale opzegformulier.
3. Vanzelfsprekend moet je voldoen aan je financiƫle verplichtingen.

Waarom deze datum?
Na 1 mei gaan wij aan de slag met de indeling van de nieuwe teams en moeten we deze tijdig aanmelden bij de KNHB voor het nieuwe seizoen. Ook worden trainers gecontracteerd en andere afspraken gemaakt op basis van het aantal leden waarbij de club financiƫle verplichtingen aangaat.

Hoe opzeggen?
Het digitale opzegformulier kan je invullen door in te loggen op onze website met jouw lidnummer en wachtwoord. Ga dan naar menu Club - Opzegformulier. Zodra de ledenadministratie van Alliance jouw opzegging heeft bevestigd, is deze definitief.

Consequenties niet tijdig opzeggen
Ontvangen we je opzegging niet op tijd dan krijg je te maken met extra kosten in de vorm van een toeslag. Indien opzegging niet voor 1 mei plaatsvindt, is de volgende toeslag verschuldigd:
A. opzeggen 1 mei t/m 30 juni 2024: €175;
B. opzeggen 1 juli 2024 en later: het volledige bedrag van de contributie voor de betreffende categorie.

Uitstel
Leden die in afwachting zijn van examenuitslag en/of loting voor een nieuwe opleiding kunnen uitstel krijgen tot 1 juli dan wel uiterlijk twee weken  na de (her)examenuitslag, om kosteloos hun lidmaatschap op te zeggen. Zij dienen hiertoe voor 1 mei 2024 per e- mail naar [email protected] een verzoek in te dienen met het verzoek om uitstel.

Wij willen graag dat onze mooie club voor iedereen een plek is waar je met plezier kan hockeyen en er zo lang mogelijk lid van wil blijven. Dus als je vragen, twijfels, suggesties etc. hebt, laat het ons svp weten.

Namens het bestuur van MHC Alliance,
Rogier Cool