Hockey & Trainingen

Keepersclinic voor potentiële keepers O10

Nieuws afbeelding 8-4-2024
Graag vragen we je aandacht voor een clinic voor potentiële keepers onder de jongens en meisjes O10 op vrijdag 19 april van 16.00-18.15 uur.
Vind je keepen leuk, geef je op! Twijfel je nog en wil je daar graag 's met iemand over praten, doe gewoon mee! Keep je al vaker en hoor je graag wat tips, schrijf je in!
Reageer uiterlijk 15 april door het sturen van een mail naar [email protected].

We vragen je om 16.00 uur aanwezig zijn voor het aantrekken van de keepersuitrusting en dan kunnen we al wat lekker ballen. De training is van 16.45 - 17.45 uur (dit is in plaats van de reguliere keeperstraining). Na de training zullen we nog met z'n allen napraten en nog wat drinken met wat lekkers in het clubhuis.

Deze dag zullen de keepertrainers een speciale training verzorgen, gericht op kinderen die het leuk vinden om meer te weten te komen over het keepen.
Als je merkt dat je kind wat vaker wil keepen maar niet altijd, laat het ons weten. We delen graag onze ervaringen en je verplicht je tot niets.

Deze training is voor iedereen die nieuwsgierig is en wel 's willen ervaren hoe ervaren keepers in het veld staan. En waarom zij keepen zo leuk vinden. Leer hoe je de bal goed kan wegwerken, of een blocksliding kan maken of misschien wil je de bal wel uit het doel duiken.

Vorig jaar was het een groot succes en zijn er een aantal enthousiaste keepers toegetreden tot de keepersclub. Er waren ook kinderen die na de training dachten dat het toch niets voor hun was en dat is natuurlijk ook goed. Plezier in hockey staat voorop en we doen het met z'n allen.

We horen graag uiterlijk 15 april als je kind meedoet. Er zijn GEEN extra kosten verbonden aan deze training. Indien meerdere kinderen uit een team mee willen doen dan willen we vragen zelf voor een extra keepersuitrusting te zorgen. Dat kan via de materialencommissie.

Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]. Voor een extra keepersuitrusting kan je dit laten weten door een mail naar [email protected].

Met sportieve groet,
de keeperscommissie