Bestuurstafel

In memoriam: Marion Dellenbag

Nieuws afbeelding 7-3-2024

Beste leden,

Met veel verdriet en ongeloof delen wij u mede dat ons Alliance familielid Marion Dellenbag afgelopen maandag is overleden.

Als moeder van een echt hockeygezin heeft Marion veel tijd op Alliance doorgebracht en ook veel voor de club betekend. Na haar eigen kinderen kwamen de kleinkinderen op Alliance hockeyen. Voor haar genoeg reden om vaak op Alliance te zijn.

Tot aan vlak voor haar overlijden heeft Marion bij de bar geholpen en viel ze op door haar positieve, prachtige en lieve verschijning. Daarnaast kennen wij haar als een bardame met een heerlijk gevoel voor humor die, tussen de koffie en de tosti’s door, even bij haar kleindochters op het veld ging kijken. Voor ons als club was ze een grote steun en rots in de branding.

Wij zullen haar ontzettend missen.

Het bestuur van MHC Alliance