Hockey & Trainingen

Planning bekendmaking teamindeling seizoen 2023-2024

Nieuws afbeelding 8-6-2023
Achter de schermen wordt al een tijd hard gewerkt aan de indeling van de teams voor het volgende seizoen. Dat is elk jaar weer een grote klus waarbij veel functies van onze club betrokken zijn: de verenigingscoördinator met alle categorieleiders, bestuursleden breedte, tophockey en senioren, TD, TM's en coaches, trainers, LISA systeembeheer, nieuwsCie. De huidige en nieuwe leden worden ingedeeld in de nieuwe teams en de teams worden opgegeven bij de KNHB.

De teams worden in 2 stappen gepubliceerd. De planning is:

12 juni
Junioren Tophockeyteams O18/O16/O14/O12
Dit betreft de bekendmaking van de teamindeling van de Selectie- en Opleidingsteams bij de Junioren. Deze teams worden op 12 juni gecommuniceerd omdat we doortrainen met de nieuwe selecties tot en met 24 juni.

De spelers worden op maandag 12 juni rond 20:30 uur via e-mail geïnformeerd over de teamindeling en vervolgafspraken. Spelers (cq. ouders/verzorgers van) die de selectie van de selectie- en opleidingsteams niet halen en er nu wel deel van uitmaken, worden voorafgaand aan de bekendmaking telefonisch gecontacteerd op maandag 12 juni tussen 17:00-19:00 uur.
Meer info over kan je vinden in het Selectiebeleid Tophockey Junioren 2023-2024. Dit document staat op de website achter de login onder menu Club / Documenten / Tophockey beleid.

19 juni
Alle Junioren teams en Jongste Jeugd teams O10/O9/O8/Dierentuin
Spelers (cq. ouders/verzorgers van) worden via e-mail geïnformeerd over de teamindeling en vervolgafspraken. Dit zal in de middag na schooltijd worden gedaan en wordt ook aangekondigd door een bericht op de site, app en socials. Je kan dan zien in welk team je zit volgens de instructie in de e-mail.

Senioren
De senioren teams worden deze maand via e-mail op de hoogte gesteld over het aantal teams en de samenstelling daarvan. Hockey7/Sevens is nog in competitie t/m 7 c.q. 14 juli. Met D1 en H1 zijn/worden nadere afspraken gecommuniceerd.

Met sportieve groet,
namens alle betrokkenen.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.