Bestuurstafel

Thierry Smagge voorgesteld als nieuw bestuurslid Clubhuis, horeca & evenementen

Nieuws afbeelding 10-5-2023
Hallo beste leden van Alliance! Mijn naam is Thierry Smagge. Ik woon om de hoek van Alliance samen met mijn vrouw Eveline en twee prachtmeiden; Julie (8) en Jackie (6). Julie is sinds dit seizoen lid bij Alliance en geniet daar met volle teugen van. Ik ben ondernemer en o.a. eigenaar van Bistrobar Indonesia te Haarlem. Een hip en groot restaurant wat beoogt een moderne versie van de Indonesische keuken neer te zetten :-). Momenteel ben ik ook bezig met de (concept)ontwikkeling van enkele andere horecazaken.

Ik ben gevraagd om toe te treden tot het bestuur van Alliance met de portefeuille Clubhuis, horeca & evenementen. Na enkele zeer prettige gesprekken met huidige bestuursleden was de keuze snel gemaakt en inmiddels ben ik al actief met nieuwe invulling voor de bar en de keuken. De portefeuille is hiermee anders dan mijn voorganger (Bas van der Kaa doet nu Tophockey) en heeft in mijn ogen nu een mooie samenhang qua aandachtsgebied. Tijdens de komende Algemene Ledenvergadering (ALV) zal deze nieuwe indeling worden toegelicht.

Wat ik wil toevoegen vanuit mijn bestuursfunctie is verdere professionalisering van de horeca, een gevarieerd aanbod aan lekkernijen (gezond en ook iets minder gezond...) en algehele sfeerverhoging in en om het clubhuis. Eerste ideeën daarover zijn bijvoorbeeld standaard een lekker muziekje over de speakers? In het zonnetje kunnen zitten op een echt terras? Voor de evenementenorganisatie zoeken we nog leuke ideeën en energieke leden die willen meehelpen (in ieder geval zorgen voor reuring)? Inspiratie te over, nu nader kennismaken en ideeën toetsen en uitwerken.

Met hulp van mijn medebestuursleden en andere enthousiastelingen hoop ik snel mooie stappen te kunnen zetten. Ik moet nog wel echt landen binnen de club en de organisatie daarvan en wil graag veel leden en vrijwilligers ontmoeten. Als we elkaar zien, maak ik graag kennis dus stap ook gerust op mij af! Dat vind ik leuk en helpt mij bij het inwerken als aankomend lid van het Alliance bestuur! *

Met vriendelijke groet,
Thierry Smagge
Bestuurslid Clubhuis, horeca & evenementen

* Thierry zal door het bestuur worden voorgesteld om tijdens de ALV van 13 juni te worden benoemd.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.