Evenementen

Nieuw: SportWays dagkampen op Alliance in de schoolvakanties!

Nieuws afbeelding 9-3-2023
Nieuw: de dagkampen van SportWays! In de mei- en zomervakantie organiseert SportWays dagkampen bij ons op de club, waar jij naar hartenlust kunt hockeyen. Samen met de enthousiaste trainers van SportWays ga je aan de slag met jouw technieken. De uitdagende clinics en afwisselende oefeningen zorgen ervoor dat je heel veel nieuwe dingen gaat leren. Zo geef jij jouw hockeyskills een enorme boost!

Categorieën:
• Kids 5 t/m 7 jaar
• YoungStars 7 t/m 9 jaar
• Juniors 10 t/m 13 jaar

Wat is een dagkamp?
Op onze dagkampen ga je twee, drie of vijf dagen aan de slag met hockey, op en rond het veld. Allerlei verschillende hockeytechnieken komen aan bod. Aan het eind van elke dag speel je spannende wedstrijden van het toernooi, waar je jouw gloednieuwe hockeyskills direct kunt toepassen. Maar er is ook zeker genoeg ruimte om leuke spellen te spelen, nieuwe vrienden te maken en heel veel lol te trappen.

Benieuwd naar de kalender van 2023?

Hockeykamp in de meivakantie | 1 t/m 3 mei 2023
• Kids, 5 t/m 7 jaar | YoungStars, 7 t/m 9 jaar | Juniors, 10 t/m 13 jaar
Je kunt je hier aanmelden.

Hockeykamp in de zomervakantie | 24 t/m 26 juli 2023
• Kids, 5 t/m 7 jaar | YoungStars, 7 t/m 9 jaar | Juniors, 10 t/m 13 jaar
Je kunt je hier aanmelden.

Hockeykamp in de zomervakantie | 28 t/m 30 augustus 2023
• Kids, 5 t/m 7 jaar | YoungStars, 7 t/m 9 jaar | Juniors, 10 t/m 13 jaar
Je kunt je hier aanmelden.

Ga voor meer informatie naar de website van SportWays (link). Kun je meteen de nieuwe website van SportWays bekijken!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.