Sponsoring

Nieuwe sponsor Sander Tweewielers komt woensdag 2 november fietslichten van de jeugdleden controleren en repareren.

Nieuws afbeelding 31-10-2022
Met veel plezier verwelkomen wij als nieuwe sponsor Sander Tweewielers.

Gisteren is de wintertijd ingegaan en dat betekent dat het vroeger donker wordt. Sander Tweewielers is met een team en een reparatiebus op woensdag 2 november van 15:00 tot 18:00 uur aanwezig op het parkeerterrein om fietsverlichting te controleren en te repareren. Hij doet dit kostenloos en uiteraard hoopt hij veel van onze leden terug te zien in zijn winkel aan de Binnenweg 101.

Kom dus vooral met je fiets naar de club en laat je verlichting checken zodat je goed zichtbaar bent voor andere weggebruikers en je veilig naar en van Alliance komt.

Met veilige groet van
de Sponsorcommissie
en Sander Tweewielers

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.