Ruil je Osaka clubkleding om voor 31 maart!

Nieuws afbeelding 9-3-2019

Het voorjaarsseizoen is alweer begonnen. En velen van jullie zijn al bij Hockey Republic langs geweest. Want zoals we al eerder hadden gemeld, de nieuwe clubkleding van Osaka is binnen! En dus kun je het oude Osaka tenue, waarvan het logo losliet, gaan omruilen.

Kortom, start de voorjaarscompetitie fris, ga snel naar Hockey Republic en wissel je wedstrijdshirts, rokjes en shorts om voor een nieuw exemplaar. Ook als het logo nog niet loslaat, kun je het omruilen. Bij de nieuwe exemplaren is het logo beter bevestigd, waardoor het langer goed blijft.

Heb je in het begin van het seizoen ook Osaka sokken gekocht, ruil dan ook deze om voor een nieuw paar.

Je hoeft geen aankoopbon mee te nemen. Uiteraard wel even het oude Osaka shirt, rokje, short en/of sokken meenemen.

De omruilactie loopt tot 31 maart, dus wacht niet te lang!