Bestuurstafel

Voor alle teams die het betreft !

Nieuws afbeelding 4-12-2011 Op zaterdagen verzamelen veel Alliance teams bij de begraafplaats (en andere locaties in Heemstede) als zij uitwedstrijden moeten spelen. Dat is begrijpelijk in verband met de drukte rondom het sportpark zelf.

Vandaag kreeg ik echter een mail van een bewoner tegenover de begraafplaats. Hij klaagde over de troep die daar door een Alliance team was achtergelaten: Mac Donalds zakken en bekers en ander afval. Ik hoef jullie niet uit te leggen dat we dit moeten voorkomen als we de relatie met 'de buurt' goed willen houden.

Zou ik jullie mogen vragen de overlast te voorkomen/ beperken rondom jullie team-verzamelpunt? We zijn een grote club en wat we doen springt al snel in het oog. Hartelijk dank voor jullie hulp !

Met vriendelijke groet,

Erik Jan Verhulst, voorzitter