Categorie A

Galadiner voor de A-leden is uitverkocht!

Nieuws afbeelding 15-11-2011
Voor de 5e keer op rij organiseren we het Alliance Galadiner voor de A-leden. Deze keer vindt het culinaire feestje plaats op vrijdag 16 december. De avond start om 19 uur met een aperitief en eindigt rond 24 uur. Er worden 4 heerlijke gangen geserveerd en de avond wordt ook muzikaal prima verzorgd. Als je een kaartje hebt gereserveerd heb je inmiddels via de mail gehoord waar en wanneer je het kaartje kunt ophalen. De kosten bedragen € 20,- pp (4- gangen diner en 1 welkomstdrankje).

Als je te laat was met reserveren kun je op de wachtlijst geplaatst worden door een mailtje te sturen naar [email protected] Als iemand dan het kaartje niet komt ophalen of toch afzegt ben jij de eerstvolgende die aan de beurt is.