Hockey & Trainingen

Indeling Pre-selectie

Nieuws afbeelding 9-2-2011 Maandag 14 februari is het zover, dan gaat de pre-selectie van start. Maandag wordt de pre-selectie gehouden voor Meisjes B en dinsdag 15 februari voor Jongens en Meisjes C. Kijk goed in de bijlage op welke tijd je verwacht wordt.

Meld je op tijd bij de wedstrijdtafel in het clubhuis, daar zul je een hesje ontvangen.
Direct na de training zullen de beoordelaars een kort overleg hebben om daarna op het veld de uitslag aan de deelnemers bekend te maken. Als je niet geselecteerd bent en je wilt weten waarom, dan kan je dat direct en alleen na de pre-selectie aan een van de beoordelaars vragen. Daarna kan er over de uitslag niet meer worden gecorrespondeerd.
Als je wel wordt geselecteerd dan kan je worden uitgenodigd om nog dit seizoen mee te trainen met een selectieteam of je mag in mei/juni deelnemen aan de selectietrainingen.
Of je door mag naar de volgende ronde hangt niet alleen af van deze pre-selectie, we kijken ook naar de TIPS beoordelingen van jouw coach en trainer(s).

Wij wensen alle deelnemers heel veel succes en plezier! Bijlage