Zaalhockey

Staan je keepersspullen nog in de locker???

6-12-2010 Voor alle zaalteams en zaalkeepers die hun keepersspullen nog niet hebben opgehaald:-
Woensdagavond 8-12 van 20:00-21:30 uur is het clubhuis geopend en kun je de spullen uit de locker halen.  Mocht er nog getraind gaan worden deze week, dan is het clubhuis uiteraard ook geopend. Wanneer de velden worden afgekeurd voor de rest van de week is het in principe de bedoeling dat er dagelijks vanaf 17:00 uur iemand in het clubhuis aanwezig is. Voor alle duidelijkheid: In de zaal keep je met dezelfde spullen als op het veld!