Bestuurstafel

Monique Hoes - Lid van Verdienste - BG Koningschild - Veer v. Winnubst

Nieuws afbeelding 18-11-2010 Monique Hoes is op de jaarlijkse verantwoordings-ALV door het bestuur voorgedragen als Lid van Verdienste voor haar jarenlange werkzaamheden als wedstrijdsecretaris en 'duizendpoot' van MHC Alliance. Haar inzet voor alle geledingen van Alliance werd door het bestuur geroemd en geprezen. De voordracht werd met groot applaus door de leden bekrachtigd.

Het BG Koningschild werd toegekend aan het jeudige talent Daan van Boerdonk. Daan is door het bestuur voorgedragen om zijn grootse inzet voor de Arbitrage-zaken binnen  en buiten onze vereniging. Daarnaast is hij de jongste bondsscheidsrechter van Nederland en een groot talent voor de Hockeywereld.

De Veer van Winnubst werd dit jaar toegekend aan de Evenementen-Commissie. Deze commissie onder leiding van Marije Kronenberg werd geprezen voor de wijze waarop zij zich inspant om alle leden zich te laten thuis voelen bij Alliance. De enorme energie die de commissie uitstraalt werkt aanstekelijk op alle leden en zorgt voor een hoge mate van samenhorigheid binnen Alliance.