Bestuurstafel

Sponsoring door en voor ons allemaal!

Nieuws afbeelding 2-9-2010 In de komende weken zul je merken dat er op drie manieren geld wordt ingezameld voor de club. Dat ze alle drie min of meer tegelijk komen is louter toeval en laat zich helaas niet anders plannen. Ik hoop op je begrip daarvoor.

Ik zei al dat het drie initiatieven waren:
1) De Alie en Jans actie (www.alieenjans.nl); wij hopen dat alle leden, vrienden en bekenden een of meerdere vierkante meters kopen om het nieuwe kunstgrasveld mee te helpen financieren. Er zijn prachtige prijzen te winnen!
2) Teamsponsoring: onze doelstelling is 'alle jeugdteams van Alliance een eigen sponsor'. In het verleden zijn wij namelijk regelmatig benaderd door ouders die het team van hun kind willen sponsoren met kleding. Nu  hebben we daarvoor een mooie kledinglijjn samengesteld.
3) De Grote Clubactie: al onze jeugdleden (cat. F-C) zullen ieder 10 loten gaan verkopen. Het grootste deel van de opbrengst is voor Alliance, en ook hier zijn mooie prijzen te winnen.

Waarom deze acties? Alliance heeft de grootste jeugdafdeling in Nederland. Het opleiden van jeugd tot goede en sportieve hockeyers vraagt om hoge investeringen in mensen en faciliteiten. Die investeringen doen we ook, maar daarvoor is veel geld nodig, zie de aanzienlijke verhoging van onze contributies. Tijdens onze Ledenvergadering is afgesproken dat Alliance op meerdere manieren extra fondsen gaat werven. Het geld dat we hiermee ophalen wordt geheel of gedeeltelijk teruggesluisd naar de leden. We hopen natuurlijk dat we veel geld ophalen zodat we de contributies niet verder hoeven te verhogen en misschien zelfs kunnen verlagen.

Ook willen we graag weten of er onder ouders van jeugdleden potentiƫle sponsoren zijn. Steeds weer blijkt dat er onder hen ondernemers zijn die onze vereniging willen steunen. De sponsorcommissie doet dit jaar extra moeite om een overzicht te krijgen van wat ouders in het dagelijkse leven 'doen' en zal mensen gepast benaderen. Begeleiders en coaches worden hierbij om hulp gevraagd, zodat de sponsorcommssie zijn werk kan doen.

Ik hoop ook op jouw medewerking!

Met sportieve groet,

Erik Jan Verhulst