Bestuurstafel

Dankwoord aan de sponsoren

30-6-2010 In het afgelopen seizoen heeft Alliance mogen rekenen op een groot aantal sponsoren die het ons mogelijk hebben gemaakt om veel trainingen, evenementen en andere goede dingen voor de vereniging te organiseren. Vaak waren de sponsoren ook bij de organisatie van de evenementen zelf betrokken. Het is echt waar: zonder uw hulp is Alliance niet het Alliance dat we graag willen zijn. Daarom bedanken wij alle sponsoren, met name ook onze hoofdsponsor ABN AMRO, voor de steun in het afgelopen seizoen.
Wij willen graag de samenwerking met alle sponsoren voortzetten en hopen u vaak op de vereniging te mogen verwelkomen. Volgend jaar wordt weer een enerverend seizoen met onder andere een nieuw kunstgrasveld en nieuwe AHA initiatieven. Fijn dat u er bij bent!

Namens het Bestuur
Erik Jan Verhulst, voorzitter