Uit de pers

Paastoernooi weer een groot succes!

Nieuws afbeelding 6-4-2010
Tijdens het afgelopen weekend vond het Alliance Paastoernooi plaats. Wat een enorm feest was het weer! Klik HIER voor de mooiste foto's van het toernooi! Veel teams van buitenaf maar ook een heleboel Alliance-teams deden mee.   Het ontbrak hen aan niets: spannende wedstrijden, geweldige catering, een topfeest, een overnachting bij een Alliance gezin en héél veel paaseieren. Organisatoren Saskia Endlich, Lianne van Gestel, Marly Turlings en Daniëlle Bakker (en hun gezinnen!), alle vrijwilligers en gastgezinnen, deelnemende teams en coaches, fotografen, scheidsrechters en SPONSORS (in het bijzonder de ABNAMRO als hoofdsponsor)   HARTELIJK BEDANKT voor het mogelijk maken van dit fantastische toernooi! In de bijlage een artikel van het Haarlems Dagblad.

De foto's van het toernooi vindt je HIER.