Hockey & Trainingen

INDELING PRE-SELECTIE MAANDAG 29 MAART

Nieuws afbeelding 26-3-2010 Maandag 29 maart is het zover, dan wordt de pre-selectie gehouden. 43 meisjes en 40 jongens hebben zich ingeschreven. We starten vanaf 18:00 uur. Kijk goed in de bijlage op welke tijd je verwacht wordt. Meld je op tijd bij de wedstrijdtafel in het clubhuis op het podium, daar zul je een hesje ontvangen. Alle wedstrijden worden gespeeld op veld 2. In tegenstelling tot vorig jaar zullen we nu onderlinge partijtjes spelen van 2 x 15 minuten. Voorts zullen de beoordelaars een kort overleg hebben om daarna direct op het veld de uitslag aan de deelnemers bekend te maken. Als je niet geselecteerd bent en je wilt weten waarom, dan kan je dat direct en alleen na de pre-selectie aan een van de beoordelaars vragen. Daarna kan er over de uitslag niet meer worden gecorrespondeerd. Als je wel wordt geselecteerd dan kan je worden uitgenodigd om nog dit seizoen mee te trainen met een selectieteam of je mag in juni deelnemen aan de selectietrainingen. Of je door mag naar de volgende ronde hangt niet alleen af van deze pre-selectie, we kijken ook naar de TIPS beoordelingen van jouw coach en trainer(s).
Wij wensen alle deelnemers heel veel succes en vooral ook plezier!