Wedstrijdsecretariaten

FRIENDSHIP VETERANEN TOERNOOI 7 SEPTEMBER

Nieuws afbeelding 3-9-2009

Het Friendship Veteranen Toernooi zal ook dit jaar op de laatste zondag vóór de start van de competitie plaatsvinden. Een uitstekende gelegenheid om -na de zomervakantie- de stramme spieren los te lopen en elkaar weer te ontmoeten in een uiterst sfeervolle en gezellige ambiance.

Een groot deelnemersveld, bestaande uit Heren Veteranen, Dames Veteranen en Trimmers, zal in verschillende poules met elkaar de sportieve strijd aanbinden. Inmiddels hebben zich al 26 teams aangemeld. Daarnaast zal een aantal inmiddels zeer bekende Alliance scheidsrechters hun opwachting maken om de wedstrijden in goede banen te leiden.

De ontvangst is om 10.00 uur met een kopje koffie in ons clubhuis en de eerste wedstrijden zullen vanaf 10:30 uur van start gaan. De lunch zal zich ook dit jaar weer goed laten smaken en de dag wordt afgesloten met borrelen en een lekker buffet. Dit laatste onder genot van swingende muziek onder leiding van onze eigen Alliance DJ Koen Drontmann.

Kortom, alle ingrediënten zijn aanwezig om er een geweldige dag van te maken.

Tot 7 september!