Hockey & Trainingen

PRE-SELECTIE OP MAANDAG 29 MAART

Nieuws afbeelding 10-3-2010 Als je nu in een breedteteam zit, supergemotiveerd bent en denkt dat je in een selectieteam thuishoort, dan kan je je vanaf vandaag opgeven voor de pre-selectie op maandag 29 maart. Schrijf je in voor 16 maart ! Lees eerst onderstaande punten goed door!
- Schrijf je alleen in als je daadwerkelijk denkt dat je in een selectieteam thuis hoort. De pre-selectie is niet bedoeld om in een hoger breedteteam terecht te komen.
- Je kan je alleen opgeven als je bent geboren tussen 1-10-1992 en 30-09-1998. De pre-selectie is dus voor HUIDIGE 2e jaars D t/m 1e jaars A.
- Spelers uit selectieteams hoeven zich niet op te geven. Selectieteams zijn dit jaar (seizoen 2009-2010) JA1, JB1, JC1, JC2, JD1, JD2, MA1, MB1, MB2, MC1, MC2, MC3, MD1 en MD2.
- Keepers hoeven zich niet in te schrijven. Ben jij keeper en denk je dat je in een selectieteam kan spelen? Stuur dan een mailtje met je verzoek naar de [email protected].

Schrijf je in voor 16 maart.
- We nemen alleen inschrijvingen met daarin vermeld voor- en achternaam, geboortedatum en huidig team in behandeling.
- Je kunt jouw inschrijving sturen naar [email protected] o.v.v. pre-selectie seizoen 2010-2011.

De pre-selecties worden gehouden op maandag 29 maart vanaf 18:00 uur.
- De definitieve tijden worden bekend gemaakt op de site, hou deze dus goed in de gaten!
- De pre-selectie zal bestaan uit onderlinge wedstrijden.
-
Of je door mag naar de volgende selectieronde hangt NIET alleen af van de pre-selectie, we kijken ook naar de TIPS beoordelingen van jouw coach en trainer(s).
- In tegenstelling tot vorig jaar zal de uitslag dit jaar direct na afloop van de training op het veld bekend worden gemaakt.
- Als je niet bent geselecteerd n.a.v. de pre-selectiewedstrijd en je wilt weten waarom dat is dan kan jij (of je ouders) dat direct en alleen na de training op het veld aan de trainers vragen. Daarna valt er over de uitslag niet meer te corresponderen.
- Als je wel bent gekozen dan wordt je of uitgenodigd om nog dit seizoen mee te trainen met een selectieteam of je mag in juni deelnemen aan de selectietrainingen voor de selectieteams.