Uit de pers

Gemeenteraad akkoord met kunstgras Alliance & RCH

Nieuws afbeelding 1-3-2010 Met 18 stemmen voor (en 2 tegen) is de Gemeenteraad gisteren akkoord gegaan met de aanleg van twee kunstgrasvelden: één voor Alliance en één voor RCH. De velden worden aangelegd tussen de twee clubhuizen in. Daarmee gaat een lang gekoesterde droom van Alliance in vervulling! Wij danken de Heemsteedse politiek voor deze beslissing.
Alliance is van plan om van het nieuwe veld tevens het hoofdveld te maken. We gaan daarom investeren in een waterveld, zodat we de sportieve ambities van onze vereniging kunnen waarmaken.

We begrijpen de emoties die het afstaan van het veld heeft losgemaakt bij RCH. Inmiddels is daarover ook al uitgebreid met het nieuwe (beoogde) bestuur van RCH gesproken. Er zijn wederzijds goede intenties uitgesproken voor wat betreft de samenwerking tussen de verenigingen. Wij hebben daar alle vertrouwen in. Wij feliciteren RCH (voorzichtig) met hun nieuwe kunstgrasveld.

De nieuwe velden zullen deze zomer worden aangelegd en in het nieuwe seizoen beschikbaar zijn.

We wensen iedereen een fijne vakantie toe!