Hockey & Trainingen

MO14-07 seizoenkampioen!

Nieuws afbeelding 9-6-2024
Veld- & Zaalheldinnen van 2024!

Afgelopen zaterdag 8 juni was het feest langs de zijlijn: Meisjes 14-7 is veldkampioen geworden met een overtuigende 3-0 overwinning! Met 8 gewonnen wedstrijden, 1 gelijkspel en slechts 1 verloren wedstrijd kon niemand hen nog van de eerste plek stoten. Het feest werd compleet gemaakt met de bijbehorende goaltune die galmde uit de speaker waarop de volledige bank en toeschouwers compleet uit hun dak gingen. Na afloop werd het kampioenschap gevierd met bijbehorende chocolade medailles en overheerlijke zelfgemaakte cupcakes.

Grote dank gaat uit naar Dante Domburg voor alle top woensdagtrainingen! De meiden hebben veel van je geleerd en kwamen altijd graag naar je training. Ook Quinten van Dorst verdient een shout-out voor zijn betrokkenheid bij de trainingen en wedstrijden. Indrukwekkend!

Dank aan alle ouders die na de zaal ook het veldseizoen langs de lijn stonden, ongeacht het weer. Alle rijouders en alle fluitouders!!

En een groot applaus voor onze meiden. Iedere wedstrijd en training aanwezig, behalve als het echt niet anders kon. We zagen steeds meer driehoekacties, verleggen, kommetjes, voorzetten en tip-ins. Ze spraken zelf drie corner-varianten af en oefenden zich suf, met een succespercentage dat hoger lag dan bij sommige selectieteams.😛

Chapeau voor alle wisselkeepers! Met name Frédérique de Wijs, die zich als een ware teamspeelster opofferde door de laatste drie wedstrijden op goal te staan. Dankzij haar keepkunsten, met gestopte corners en een beslissende strafbal, konden we de eerste plek behouden.

En last but not least, onze helden van JO16-1 en JO18-1: Senn, Diederik en Bram. Dank, dank, dank!

Bedankt meiden! We gaan jullie missen.
  • Fé, met haar harde flatsen langs de lijn een ware verdedigster!
  • Feline, onze strateeg!
  • Fien, onze counter controle heldin op de as!
  • Floor, ons vechtertje die aan het einde van het seizoen laatste vrouw kon pakken!
  • Frédérique, met haar tip-ins en keepkunsten waar Anne Veenendaal een puntje aan kan zuigen!
  • Isabelle Sijstermans, onze geboren laatste vrouw!
  • Isabelle van Schendel, op rechtsvoor met de mooiste voorzetten, strak voor goal langs!
  • Leonoor, onze rust zelve waardoor achterin altijd stond als een huis!
  • Liz, onze voorstopper in spé!
  • Merel, een ware goalmaakster!
  • Mia, onze beste tackle back’er!
  • Mickey, met van die hele slimme tip-ins!
  • Nathalie, onze ‘langs de lijn’ topper!
  • Roos, met haar succesvolle backhand drive!
  • Sofie, onze dummy heldin op rechtsmidden!

Nog even BeachBammen en dan op naar de zomervakantie!

Team Managers Tanja, Marieke en Daphne

Op de foto onze kampioenen. Van links naar rechts.
Staand - Merel, Liz, Floor, Feline, Nathalie, Mia, Isabelle, Fien en Roos
Zittend - Fé, Sophie, Isabelle, Leonoor en Mickey
Liggend - Frédérique

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.