Hockey & Trainingen

Vrijdagavond 31 mei try-out night voor Hockey7 / Sevens, doe je mee?!

Nieuws afbeelding 23-5-2024
Beste ouders van Alliance jeugdleden,

Op vrijdagavond 31 mei organiseren we een try-out night voor alle geïnteresseerden in Hockey7 / Sevens.

Ken je dat, steeds weer kinderen halen en brengen naar de hockey en zelf op zondag te druk zijn om zelf te hockeyen? Maar wél zin hebben, maar niet elk weekend… Dan is Hockey7 dé oplossing! Kom anders eens gezellig een avond meedoen om te kijken of Hockey7 iets voor jou is.

Op vrijdag 31 mei om 20.30u ben je van harte welkom in het clubhuis van Alliance. We zullen onderling wedstrijden spelen volgens de Hockey7 regels, om daarna een mooie derde helft met zijn allen neer te zetten. Er wordt per persoon een kleine bijdrage van 10 euro p.p. gevraagd waarvoor je een geheel verzorgde avond kan verwachten.

Wat houdt Hockey7 in? Je speelt ongeveer eens in de twee weken op vrijdagavond wedstrijden, in blokken van 5 wedstrijden per kwartaal. Er zijn zowel dames- als herenteams en gemixt.

Je speelt op een avond twee wedstrijden van 25 minuten, met 7 tegen 7 tegen een ander team. Er spelen dus meerdere teams op één locatie. Er wordt gehockeyd op een half veld zonder keeper en zonder scheidsrechters. De speelavonden zijn altijd geslaagd, zowel sportief als qua gezelligheid

Wil je meer weten of je direct aanmelden? Stuur dan een mail naar [email protected].

Hopelijk tot dan!

Het Hockey7 team