Bar & Clubhuis

Vaste bar-/keukenmedewerker gezocht voor zaterdagmiddag - per direct

Nieuws afbeelding 18-3-2024
Lijkt het je leuk om wekelijks achter de bar bij Alliance te staan en onze leden, ouders, bezoekers te voorzien van koffie, thee, limonade, tosti's of broodjes? En daar ook voor te worden betaald? Reageer dan snel.

Wie zoeken we?
Je bent 18 jaar of ouder, vindt horecawerk leuk, bent servicegericht, kan goed overzicht houden. Op de zaterdagmiddagen ben je beschikbaar van 14.00-20.00 uur tijdens het hockeyseizoen t/m half juni. Tijdens de meivakantie zijn er doorgaans geen diensten en kan je zelf op vakantie of ergens anders werken.
Uitbreiding van uren is mogelijk.

Wat houdt het werk in?
Je werkt bij Alliance achter de bar en in de keuken. Dit houdt in: verkoop van veel cappuccino’s, tosti's , broodjes en frietjes bereiden / lunches klaarzetten. Natuurlijk niet allemaal tegelijk, het verschilt per tijd op de dag en activiteit dat op dat moment op de club is. Op zaterdag spelen in de middag vaak de junioren teams.
Je werkt samen met andere bar- en keukenmedewerkers, ouders en jeugdleden. Je coördineert ook hun taakverdeling, voorraden en planning als nodig.

Wat zijn de voordelen / wat is leuk?
Je ontmoet veel leden van de club. De sfeer is altijd goed. Je werkt in een leuk team met vaste medewerkers en vrijwilligers. De barmanager Marieke heeft jarenlange professionele ervaring en van haar kan je veel leren. We bieden een aantrekkelijk uurloon.

Bij wie kan ik meer informatie krijgen?
Is dit iets voor jou of wil je eerst nog meer weten? Neem contact op met barmanager Marieke via 06-51169078 of stuur een mailtje naar [email protected].

We horen graag van je!