Bestuurstafel

Olivier van Nieuwenhuizen gestopt als bestuurslid Senioren

Nieuws afbeelding 30-12-2023
Tijdens de ALV van 6 november is Olivier van Nieuwenhuizen afgetreden als bestuurder van Alliance. Hij was sinds 20 november 2019 onderdeel van het bestuur en verantwoordelijk voor Senioren Hockey op Alliance. Hij heeft dat de afgelopen 4 jaar met verve gedaan.

Olivier heeft duidelijk gezorgd voor meer verbinding tussen de seniorenteams. Er wordt nu veel over en weer ingevallen, wat het voor iedereen leuker en makkelijker maakt. Het seniorenhockey is groeiende en biedt voor Alliance veel potentie, de basis hiervoor is verstevigd.

Met de nieuwe categorie Hockey7 is een mooi product neergezet met een duidelijk verhaal aan de doelgroep. Het is voor Alliance een welkome tweewekelijkse aanvulling op de vrijdagavonden en trekt veel enthousiaste hockeyers weer het veld op en daarna het clubhuis in!

Naast zijn primaire functie was duurzaamheid voor Olivier een belangrijk thema en zette hij zich in om van Alliance een Plastic Smart Sport Club te maken vanuit zijn inzet voor Foundation The Wave (link).

Binnen het bestuur was Olivier altijd beschikbaar om te helpen bij een project en hielp de groep ook vaak door problemen ‘even plat te slaan’ en overgaan tot actie. Zijn betrokkenheid was en blijft groot met een hoog verantwoordelijkheids- en clubgevoel.

Olivier blijft actief als speler en manager van Heren 45-1 en als voorzitter van de Sponsorcommissie.

Veel dank namens de club en het bestuur in het bijzonder,
Daan Beekhuis
Voorzitter MHC Alliance

We zijn nog op zoek naar een opvolger voor deze bestuursfunctie. Heb je interesse om je in te zetten voor het Senioren hockey binnen Alliance? Laat het weten in een mailtje naar [email protected].